*Vind je het belangrijk wat wij doen? gooi dan een euro (of ander bedrag) in de fooienpot! Alleen met jouw steun kunnen we blijven doen wat we doen!

Had de Franse hoogleraar professor Gilles-Eric Séralini het bij het juiste end, toen hij na puur wetenschappelijk onderzoek bij ratten, uitvond, dat ná het voeden van ratten met genetische gemanipuleerde mais, over een periode van 90 dagen, ernstige gezondheidsproblemen, zoals tumoren, optraden bij deze dieren..? Het antwoord op deze vraag blijft onderwerp van debat, vooral aangeslingerd natuurlijk door de manipulatieve krachten achter de Monsanto-bedrijfsvoering.

Het antwoord op deze vraag was er al; het bleek dat een zogenaamde peer-studie, waarbij de onderzoeksresultaten aan een strenge controle worden onderworpen, hetzelfde resultaat te zien had gegeven. En dus het GMO-voedsel, mais in dit geval, als schuldige aanwees van de tumoren bij de ratten, zoals je dat hiernaast kunt zien op de foto.

Deze peer-review-studie kreeg een publicatie (HIER) maar deze werd niet of nauwelijks door kranten en nieuwsmedia opgepikt, zoals de eerste studie dat wél had gedaan..! Nu is deze professor Séralini echter wéér in het nieuws en dit keer gaat het om een belangrijke juridische overwinning..! En deze juridische overwinning is al de tweede deze maand, waarbij het vooral gaat om aansprakelijk-stelling..


Pure volksverlakkerij en BEDROG..!!

Op 25 november blijkt de Hoge Raad in Parijs, de voormalige voorzitter van de Franse Biomoleculaire-manipulatie Commissie, Marc Fallous, te hebben veroordeeld voor ‘BEDROG’ en het ‘AANWENDEN VAN BEDROG’.  Tot op heden zijn de details (om onrust onder de bevolking te voorkomen??) nog niet vrijgegeven van deze zaak. Maar volgens dit artikel(HIER), van de site van professor Séralini, blijkt dat deze Marc Fallous de handtekening van een wetenschapper te hebben gekopieerd en misbruikt, teneinde de verklaring geldig te maken, waarin Séralini en zijn medewerkers volledig fout zaten met hun wetenschappelijk onderzoek naar de gevolgen van GMO-voedsel, geproduceerd van GMO-zaden en -gewassen.. Het definitieve vonnis tegen deze bedriegende Fallous wordt in juni 2016 gepubliceerd.

De bereikte tweede juridische overwinning..
Dit was dus al de tweede juridische overwinning, die deze professor en zijn team behaalden. De 6e november kregen zij gelijk in een proces dat zij hadden aangespannen wegens ‘Smaad’, tegen een Frans tijdschrift dat professor Séralini en zijn team beschuldigde van ‘wetenschappelijke fraude’..! (HIER). Weinig mensen weten, dat het onderzoek en de onderzoeksresultaten van het wetenschappelijk onderzoek naar de schade van GMO-voedsel, onder zware druk moest worden ingetrokken door Séralini en zijn team, nadat de resultaten waren gepubliceerd..

Het bleek een mega-PR-offensief van Monsanto te zijn geweest, wat al die tijd achter deze druk zat..! Het bleek zelfs dat het betreffende tijdschrift, door de druk van Monsanto, een ‘eigen’ redacteur aanstelde, om deze GMO-zaken te behandelen.! Het magazine heet ‘Food & Toxicology Journal’ en de nieuwe redacteur kreeg de titel: ‘co-hoofdredacteur Biotechnologiezaken’.. (HIER). Maar dit was natuurlijk de camouflage, want wat er werkelijk gebeurde.. Monsanto slaagde erin, in het hart van de wetenschap, namelijk bij een gezaghebbend wetenschappelijk tijdschrift, van de gezaghebbende uitgeverij Elsevier Science, een verrader op deze plek te krijgen..

En ja, daar was de aap uit de mouw.. Deze nieuwe functie werd dus ingevuld door… Een voormalig employé van Monsanto, Richard E. Goodman.. Alleen de naam al nietwaar..? Deze man bekrachtigde de druk op de hoofdredacteur van het gezghebbende tijdschrift, om het artikel van professor Séralini terug te trekken. (HIER). En zulks gebeurde..!

We zijn dus inmiddels 2 jaar later, na de publicaties en terugtrekking van het artikel over de wetenschappelijke proeven met GMO-rommel.. Want zo mag je zo langzamerhand toch wel deze kankerverwekkende mais noemen..? De originele studie van Séralini en zijn team, is OPNIEUW gepubliceerd, als een soort eerherstel, in weer een volgend PEER-review-tijdschrift (HIER) ‘Environmental Sciences Europe’ genaamd. Het is dus duidelijk dat er van VOLLEDIG EERHERSTEL SPRAKE IS van deze professor Séralini. Waar blijft dit nieuws bij NOS, RTL etc. etc…????

Bron

 

Share.
Mijn oprecht gemeende excuses, dat ik u op deze brute wijze moet lastig vallen, het zijn barre tijden.

Waar de reguliere media zich gesteund weet door subsidies en advertentie inkomsten op hun websites en de wind in de zeilen heeft op de Big Tech social media en daardoor maximaal bereik, Hebben wij die mogelijkheden niet, maar alle kosten die het met zich meebrengt en zelfs meer hebben wij wel! Wij zijn daarvoor volkomen afhankelijk van de donaties van onze lezers,  wat in tijden van explosief stijgende kosten steeds moeilijker wordt, terwijl dat niet zo hoeft te zijn!

Onze websites krijgen dagelijks meer dan 200.000 bezoeken te verwerken dankzij onze lezers die onze artikelen liken en delen waar ze maar kunnen. Dat zijn miljoenen bezoekjes aan onze websites elke maand weer. Als al die bezoekers eenmalig een euro zouden doneren, waren we voorgoed klaar en konden alle pop ups en verwijzingen naar donaties van de sites af.

Helaas doneert minder dan 1% van deze bezoekers en daarom zijn zaken als deze pop up helaas noodzakelijk om dit onder uw aandacht te brengen. Alle beetjes helpen, we zijn dankbaar voor iedere eurocent en we kunnen op alle voorkomende manieren donaties accepteren om het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Dus als u het enigszins kan missen:

Steun ons dan in de strijd tegen
censuur en cover-ups!

KLIK HIER OM TE DONEREN

 

Sluit Venster